Será correcto?

As escritoras María Canosa e Concha Blanco, nai e filla, presentan un libro sobre protocolo titulado Será correcto. A guía de protocolo máis divertida e sinxela para maiores e pequenos. O volume está pensado para que o consulten adultos, pais, docentes... e xorde da experiencia de Concha Blanco, que na súa traxectoria como mestra detectou as eivas e dúbidas dos nenos sobre estes temas. Pero o libro conclúe que sempre é mellor aprender bos modais de pequenos.

Teño que erguerme cando me presentan a alguén? Podo apoiar os antebrazos na mesa cando estou comendo? Pode acompañarme meu pai a unha entrevista de traballo? Que levo como agasallo se me convidan a comer nunha casa? Todas estas cuestións e moitas máis teñen a súa resposta en Será correcto?; unha guía divertida e sinxela, de fácil lectura e manexo e que seguramente axudará a sacar ao lector de máis dun apuro. 

Un libro divertido que recomendamos sen dubidalo.